بهترین توصیه‌ها در بدو ورود نوازد به خانه

مشکلات خواب نی‌نی سایت دکتر شیرین نیرومنش، متخصص زنان و نازایی - تست تحمل گلوگز از جمله غربالگری‌های خیلی مهم است که متاسفانه بسیاری از خانم‌ها آن را جدی نمی‌گیرند باید بدانید همه خانم‌ها حتی آنها که سابقه دیابت در خانواده ندارند باید در هفته حاملگی تست تحمل گلوگز بدهند تا اگر دیابت نهفته دارند، معلوم شود به عبارتی هیچ‌کس مستثنا نیست و به وزن کم، سن کم و حاملگی اول یا چندم هم ربطی ندارد و حتما باید انجام شود اگر خانمی‌ سابقه مثبت دیابت در خانواده داشته باشد، باید در همان اول حاملگی و در اولین مراجعه تست گلوگز بدهد اگر دیابت علت بی خوابی در شب او نهفته باشد رژیم خاص غذایی و ورزش مناسب توصیه می‌شود و اگر هم نیازمند تجویز انسولین باشد جای نگرانی نیست ما می‌توانیم انسولینی را که مادر باید در حالت طبیعی به مقدار کافی ترشح می‌کرده و در خون می‌ریخته، به صورت تجویز انسولین جبران کنیم و مقدار آن را به حد کافی و امن برای سلامت مادر و جنین برسانیم نی‌نی سایت احتمالا می‌دانید که در دوران بارداری یک سری تغییرات هوونی در بدن اتفاق می‌د که باعث بروز گرگرفتگی می‌شود البته این مشکل برای خیلی‌ها در ماه‌های اول بارداری بروز می‌کند اما کم نیستند خانم‌هایی که پس از زایمان عوارض نخوابیدن در شب هم دچار گرگرفتگی می‌شوند؛ هر چند به شدت دوران بارداری نیست در چنین شرایطی متخصصان زنان و زایمان معمولا توصیه می‌کنند از ادویه جات کمتر استفاده کنید، مدام نوشیدنی‌های خنک طبیعی به ویژه آب بنوشید، مصرف قهوه و چای و نوشیدنی‌های کافئین‌دار را به حداقل برسانید، لباس‌های خنک بپوشید، تعداد دفعات غذا خوردن را بیشتر کنید ولی در هر وعده حجم کمتری از غذا را بخورید و این راه‌کارها به کم شدن گرگرفتگی در طی بارداری ک می‌کند ولی به طور طبیعی گرگرفتگی یک عارضه غیرطبیعی نیست و نباید نگران باشید تعریق به دنبال گرگرفتگی در درمان خواب سبک سه ماهه اول، سه ماهه سوم و بعد از زایمان که خانم‌ها نوسانات شدید هوونی را تجربه می‌کنند، به دنبال گرگرفتگی میزان تعریق بدن هم به مراتب بیشتر می‌شود اما از زمانی که ترشح هوون‌ها به حالت طبیعی بی‌گردد، میتوان انتظار داشت مشکل گرگرفتگی و عرق کردن به تدریج رفع شود این حالت معمولا دو تا سه ماه پس از تولد نوزاد اتفاق می‌د که دوره تخ گذاری دوباره شروع می‌شود راه‌کارهای یی را بشناسید هیچ راه‌حل جادویی برای از بین بردن تعرق دوران بارداری وجود دارد اما به ک تدابیری می‌توان آن را کاهش داد تا احساس بهتری داشته باشید به عنوان فواید کم خوابی مثال برای میان‌وعده حتما میوه بخورید چون مانع از بروز کم‌آبی در بدن و سرگیجه و ضعف ناشی از آن می‌شود برای اینکه از میزان کافی آب بدن مطمئن شوید، به رنگ ادرارتان توج کنید در صورتی که رنگ ادرار شما سفید یا زرد کم رنگ است، می توانید مطمئن باشید که آب کافی در بدنتان وجود دارد در عین حال از قرار گرفتن در معرض آفتاب خودداری کنید و اگر قصد پیاده‌روی روزانه دارید صبح زود یا بعدازظهر بعد از خنک شدن هوا برای قدم زدن از خانه خارج شوید اصلا چرا رفتن به استخر و شنا کردن را در هفتگی‌تان قرار ندهید؟ بد نیست بدانید راه رفتن در آب و شنا درمان خواب سبک کردن به کاهش تو پاها در دوران بارداری ک می‌کند

حتی پوشیدن لباس‌های گشاد و سبک و پوشاندن تخت‌خواب با ملحفه نخی یا ابریشمی در تنظیم درجه حرارت بدن هنگام خواب شبانه نقش بسیار مهمی دارد در صورتی که تعریق بدن شب‌ها زیاد باشد می‌توانید روی حوله بخوابید چون حوله عرق اضافی بدنتان را جذب خواهد کرد اسپری ممنوع این احتمال وجود دارد که استفاده مداوم از عطر و اسپری برای جنین‌تان مضر باشد پس کمتر از محصولات شیمیایی استفاده کنید و هر بار که احساس گرگرفتگی و تعریق شدید کردید یک دوش آب نیمه‌سرد بگیرید نی‌نی سایت هیچ چیز برای علت بی خوابی در شب نوزادی که تازه به دنیا آمده خوشایندتر و لذت بخش‌تر استفاده از خوردن شیر مادر نیست این روزها نوزاد می‌خورد و می‌خورد اگر شما به عنوان مادری که به تازگی صاحب فرزند شده اید دوست دارید که استفاده نوزاد از شیرتان بی‌نقص و در بهترین حالت من صورت گیرد توصیه می‌کنیم که نکات زیر را با دقت مرور کنید تا در یک ماه نخست شیردهی، هم شما و هم نوزاد شرایط دلپذیری را تجربه کنید مادرانی که تازه صاحب فرزند شده و برای تغذیه نوزاد خود با مادرانی که در این زمینه تجربه دارند همفکری می‌کنند نوادشان را با کیفیت بالاتری از شیر خود تغذیه کنند بیدار شدن مکرر در خواب حتی توصیه می‌شود پیش از باردار شدن با یک مشاور صحبت کرده و اعات کافی را در خصوص شیردهی به نوزاد به دست آورید یادتان باشد از پرسیدن پرسش‌هایی در این زمینه از دوستانتان خجالت نکشید تا زمانی که از بیمارستان مرخص نشده‌اید سعی کنید بر دامنه اعاتتان درخصوص شیردهی مناسب به نوزاد بیفزایید معمولا در زایشگاه‌ها، کلاس‌های کوتاه مدتی درباره یادگیری نکات مربوط به شیردهی برگزار می‌شود شرکت در این کلاس‌ها فرصتی مناسب جهت یادگیری مواردی است که شاید از پرسیدن آنها از دوستان و گان به نوعی احساس ش می‌کنید یادتان باشد شیردادن بیدار شدن مکرر در خواب به نوزادی که تازه به دنیا آمده کاری زمان بر است زیرا نوزاد در ماه‌های اول، شیر زیادی می‌خورد تا ترکیبات لازم جهت رشد سریعش را به دست آورد پس باید خود را از هر حیث آماده نگاه دارید توجه داشته باشید که من است نوزاد در هر لحظه برای شیر خوردن از خواب بلند شود از این رو همیشه آماده باشید این شما هستید که باید از هر نظر آماده و سر حال باشید سعی کنید آب و سایر نوشیدنی‌های آرام بخش در کنار خود داشته باشید از مطالعه هم غافل نشوید توصیه می‌شود پیش از آماده شدن برای شیردهی به نوزاد، حتما دستشویی بروید تا شیردهی را بدون وقفه انجام بد خوابی دهید

اگر احساس می کنید سینه هایتان ملتهب شده است یا شیر به خوبی از آنها خارج نمی شود از کمپرس گ استفاده کنید از نظر علمی ثابت شده که گای نسبی به جریان ین هرچه بهتر شیر در سینه و رسیدن به دهان نوزاد ک زیادی می‌کند با این حال اگر احساس کردید که سینه‌هایتان پس از شیردهی اندکی درد می کند از کمپرس سرد استفاده کنید برای این کار از کیسه پر از تکه های کوچک یخ استفاده کنید اگر در نهایت به این نتیجه رسیدید که نوزادتان را با شیشه شیر آشنا کنید، این عمل را پس از آنکه نوزاد به طور کامل با سینه و شیر مادر خو گرفت انجام دهید بسیاری مشکلات خواب از کارشناسان تا هفتگی را زمان مناسبی برای این تحول می‌دانند در این روزها نوزاد یا در حال شیر خوردن است و یا خوابیدن نوزاد در هفته های نخست زندگی تا در روز می‌خوابد با این حال خواب او یکسره نیست بطوریکه در دوره‌های یک تا دو ه می‌خوابد در نتیجه همواره باید آماده شیردادن به نوزاد باشید این آمادگی می‌تواند خسته کننده باشد، حتی بیشتر از آنچه که پیشتر تصور می‌کردید این روزها تمام وقتتان باید به نوزاد و تامین نیازهای او اختصاص یابد پس خستگی و ابراز هرگونه شکایتی را از ذهنتان خارج کنید این روزها، روزهای نوزاد است بد خوابی قرار نیست شب‌ها خواب کاملی را تجربه کنید پس اگر در ماه‌های نخست تولد نوزاد همواره احساس خستگی و کم خوابی می‌کنید، اتفاقی عجیب و خاص شما روی نداده است این وضعیتی است که تقریبا تمام مادران جوان آن را تجربه خواهند کرد شما به عنوان مادر نوزاد تازه به دنیا آمده و همسرتان باید بسیاری از کارهای روزمره خانه و مرتبط با نوزاد را تقسیم و به نوعی شیفت بندی کنید این شیفت‌‍بندی به خصوص در روزهای پایانی هفته که پدر و مادر زمان بیشتری را در کنار هم سپری می‌کنند به راحتی قابل اجراست در حالی که شما مادر پس از شیر دادن به نوزاد چرت بی خوابی های عاشقانه می‌زنید، همسرتان مشغول آماده کردن صبحانه در صبح یک روز تعطیل است با این کار انرژی مضاعفی به همسرتان منتقل می‌کنید

توصیه رایجی میان تازه مادر شده ها وجود دارد زمانی بخوابید که نوراد خوابیده است شک نداشته باشید که این بهترین توصیه است دقایقی پس از به خواب رفتن نوزاد، شما هم بخوابید و حداکثر استفاده را از این زمان بکنید برای اینکه نوزاد به خواب برود هر کاری که می‌توانید انجام دهید مثلا او را با تکان‌های ملایم بخوابانید حتی اگر نوزاد در حال شیر خوردن به خواب رفت نگران نباشید این اتفاق من است در صندلی ویژه نیز مشکلات خواب و درمان بی خوابی روی دهد نگران نباشید که نوزاد عادت به خوابیدن در هر جایی کند زیرا فعلا این شما هستید که باید انرژی لازم جهت بزرگ کردن او را ذخیره کنید حداقل در یک ماه نخست تولد نوزاد نباید به هیچ چیز غیر از مهمان جدید خانواده فکر کنید این روزها من است گرد و غبار بر روی همه وسایل خانه نشسته باشد، چنین چیزهایی به هیچ وجه مهم نیست اگر هم کسی از جمع دوستان و گان به ظروف نشسته یا گرد و غبار نشسته بر روی لوازم و مبلمان اشاره کرد تنها لبخندی زده و با نشان دادن محل دستمال گردگیری یا مایع ظرفشویی او را وادار به ک کنید


بهترین توصیه‌ها در بدو ورود نوازد به خانه

which_wordpress_blog: 
https://adaspolo.wordpress.com/?p=39|||145699928