آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش سوم: بهینه سازی نرخ تبدیل

فواید نزدیکی در دوران بارداری مقالات مرتبط آموزش یابی ، بخش اول ضرورت، ابزارها و تاکتیک ها آموزش یابی ، بخش دوم استراتژی هنگامی که می خواهید کمپین یابی خود را راه اندازی کنید، کافی نیست که روی صفحات فرود و افزایش ترافیک وب سایت متمرکز شوید شما باید راهی پیدا کنید که این بازدیدکنندگان را به مشتریان واقعی تبدیل کنید برخلاف آنچه در ظاهر به نظر می رسد، بهینه سازی نرخ تبدیل کار آسانی نیست و باید جزئیات آن را با آگاهی کامل پیش برد نرخ تبدیل چیست؟ نرخ تبدیل معادل با درصدی از مشتریان بالقوه یا بازدیدکنندگان وب سایت است که اقدام خاصی انجام می دهند یا هدف مطلوبی را برآورده می کنند این اقدامات من است عضویت در خ، پر کردن ف، درخواست اعتبار یا در بهترین حالت، خرید محصولات و خدمات بستن شکم بعد از زایمان شرکت را شامل شود نرخ تبدیل بالا به این معنی است که شما یابی موفق داشته اید م به پیشنهادات شما علاقه مندند و می توانند آن ها را به سهولت به دست آورند مدیریت قیف تبدیل اغلب اوقات فرایند تبدیل مخاطبان بالقوه، به شکل یک قیف نمایش داده می شود گرچه منابع مختلف، فازهای متفاوتی برای این قیف در نظر می گیرند، اما هدف اصلی تصویر کاملاً یکسان است هدایت مشتریان از مرحلهآگاهی به مرحلهعمل درک نحوهمدیریت هریک از این مراحل به شما ک می کند خودتان را در جایگاه برتر فروش قرار دهید آگاهی مشخصاً اولین فاز تبدیل مخاطبان، آگاه سازی آن ها است زمانی که یک نفر با برند شما آشنا شود، دیگر صرف یک مصرف کننده نیست، بلکه یک مشتری بالقوه محسوب می شود و شما باید راهی برای تفسیر آزمایش دفع پروتئین در بارداری علاقه مند کردن او به محصولات پیدا کنید علاقه در این مرحله شما با مشتریان بالقوه ای روبرو هستید و باید تمهیدی بیابید و آن ها را متقاعد کنید که خواهان سرویس و محصولات شما هستند تمایل زمانی که نظر مشتری بالقوه را جلب کردید، باید به او دلیل و انگیزه ای د تا از شما خرید کند نظیر قیمت، برند و تدارکات، فاکتورهای انگیزه بخش رایجی هستند عمل هنگامی که مشتری بالقوه دست به عمل میزند، به مشتری واقعی شما تبدیل می شود این گروه درصدی از مصرف کنندگان اولیهبالای قیف را تشکیل می دهند که روی حجم فروش شما تأثیر می گذارند روش های افزایش نرخ تبدیل تست / تست / تست تقسیم یکی از تکنیک های افزایش نرخ تبدیل وب سایت است و می تواند بازدیدکنندگان شما را به مشتری تبدیل دفع پروتئین در ادرار کند اگر شما دو عنوان یا تیتر مختلف برای صفحهوب سایت خود در دست دارید و در انتخاب گزینهبهتر د هستید، می توانید از این آزمون استفاده کنید به این ترتیب که دو نسخهابتدایی از صفحهوب سایت آماده می کنید و هر عنوان را به یکی از آن ها می افزایید تست / پنجاه درصد ترافیک وب سایت را به صفحهاول و نیم دیگر را به صفحهدوم می فرستد شما در هر صفحه، یک دکمهاقدام به عمل جایگذاری می کنید و درنهایت حساب می کنید که هرکدام، چقدر نتیجه بخش بوده است

صفحه ای که تبدیل بیشتری داشته، یعنی افراد بیشتری از طریق آن اقدام کرده اند، تیتر مطلوب شما را ارائه می کند تست / ریسک تصمیم گیری شما را کاهش می دهد و درعین حال راه را برای خلاقیت و کشف فرصت های جدید باز می گذارد شما باید در رابطه جنسی در دوره بارداری هر زمان، حداقل یک تست / و در بهترین حالت چندین تست در وب سایت شرکت اجرا کنید؛ زیرا درزمینهیابی، طراحی محصول و وب سایت، هرگز نمی توان به یک نتیجهحتمی رسید و آزمون های مداوم به شما ک می کند عملکرد خود را روبه جلو اصلاح کنید چه چیزی را باید تست کنید؟ به جای اینکه فاکتورهای تعیین کننده را حدس بزنید، بهتر است از داده های موجود استفاده کنید و مهم ترین پروژه هایی را که باید روی آن ها تمرکز کنید، بیابید ه به اینکه شرکت شما در کدام مرحلهرشد است و ساختار سازمانی شما چیست، داده های مختلفی در دست دارید به علاوه می توانید اعات رویدادها را از استخراج کنید البته بعضی از عناصر صفحهوب تأثیر بیشتری در روند تبدیل دارند و اگر تازه کارتان را شروع کرده اید، می توانید درمان دفع پروتئین در ادرار این موارد را مورد تست / قرار دهید تیتر شما باید از یک عنوان قوی، قانع کننده و معتبر استفاده کنید که پیشنهاد اصلی یابی را منعکس کند تعداد افرادی که عنوان یک مطلب را مرور می کنند، پنج برابر بیشتر از افرادی است که متن مطلب را می خوانند بنابراین اگر شما محصولتان را در عنوان محتوا به فروش نرسانید، ۸۰ درصد از زحمات خود را هدر داده اید طرح صفحه و ترتیب مطالب شرح پیشنهاد آنچه مشتریان به ازای پرداخت دری می کنند رسانه های مختلف مثلاً اضافه کردن یک ویدیو چه تأثیری در جذابیت محتوای شما خواهد داشت؟ تغییرات رادیکال زمانی که می خواهید دو رویکرد کاملاً متفاوت را مقایسه کنید یک گزاره واضح و واقعی ارائه کنید پتانسیل نرخ تبدیل شما بهگی دارد که برای مشتریان ورزش شکم بعد از زایمان ایجاد می کنید اما گزاره دقیقاً به چه معنا است؟ ،همان انگیزه و دلیل اصلی است که یک مشتری بالقوه را به خرید از شمادارد به این نکته توجه کنید مشتریان نه تنها می خواهند بدانند چرا باید یک محصول را بخرند، بلکه می خواهند بدانند چرا باید آن محصول را از شما خریداری کنند اگر فقط ۱۰ کلمه در اختیار داشته باشید، چگونه این دلیل را توضیح می دهید؟ بسیاری از یابان تلاش می کنند با تغییر عناصر صفحه مانند رنگ ها و اندازه فونت، اشکال دکمه ها، عکس ها، انگیزه ها و ، نتایج را بهبود دهند درحالی که شما باید در اولین قدم خود، روی گزاره تمرکز کنید اگر صفحه اصلی یا صفحه محصول شما، صرفاً حاوی پیام خوش آمد باشد، یا فقط نام شرکت و محصولات را لیست کند، شما پیشیش شکست خورده تفسیر آزمایش دفع پروتئین در بارداری یا مسمومیت بارداری اید توجه داشته باشید که گزاره، معادل با محصول شما نیست

چگونه می توانید پیشنهاد مندی ارائه کنید؟ پیشنهاد شما، باید برندتان را از سایر رقبا متمایز کند من است در همهجهات به جز یک جهت، با رقیب همگام باشید شما حداقل به یک عنصر آفرین نیاز دارید که به انگیزهمخاطبان تبدیل شود یک پیشنهاد مند، بازتاب دهندهویژگی های انحصاری یک برند است پیشنهاد قدرتمند شما، باید به ارتباط مؤثر با مشتریان منجر شود و اهداف مطلوب شما را برآورده کند به همین دلیل بهتر است پیشنهاداتی را که تا ارائه داده اید بررسی کنید، اثربخشی آن ها را بسنجید و در صورت لزوم از تست / استفاده کنید گزینهنهایی باید در یک عبارت واحد، ایدهشما را به طور واضح و قطعی بیان کند از اصحات تخصصی مسمومیت بارداری و پیچیده پرهیز کنید فاکتور کلیدی متقاعدسازی مشتریان، وضوح و صراحت است فرض کنید یک وب سایت، گزاره خود را با چنین جمله ای بیان می کند اتوماسیون یابیِ محور و راارهای اثربخشی فروش غیر مشارکتی در طول سیکل این جمله واقعاً چه مفهومی را می رساند؟ آیا متوجه می شوید که این شرکت چه کاری انجام می دهد و چگونه من است برای شما مفید واقع شود؟ سعی نکنید م را با اصحات تجاری و تخصصی پیچیده، تحت تأثیر قرار دهید؛ زیرا این روش واقعاً ناکارا است شما محتوای خود را برای م می نویسید؛ یعنی افرادی که وب سایت شما را می خوانند مدیران یابی و مدیران خرید نیز در همین گروه قرار دارند پس محتوای خود را نه برای شرکت ها، بلکه برای م تنظیم کنید به استدلال های مخالف پاسخ دهید هر لاغری بعد از زایمان محتوا یا پیشنهادی که ارائه کنید، ی خواهد داشت صرف نظر از اینکه این مخالفت ها آگاهانه باشد یا خیر، پذیرش پیشنهاد شما را مورد تردید قرار می دهد رفع این مشکلات در فروش فیزیکی بسیار آسان تر است، زیرا مستقیماً با مخاطب صحبت می کنید و نگرانی او را برطرف می سازید اما در یابی آنلاین، بهتر است تمامی تردیدهای محتمل را در نظر بگیرید و پیشیش به آن ها پاسخ دهید در مرحلهاول، فهرستی از تمامی مخالفت ها و تردیدهای مشتریان فراهم کنید و در مرحلهبعد، اعات لازم و تکمیلی را به محتوای فروش خود اضافه کنید فهرست شما من است شامل موارد زیر باشد شما مشکل مرا درک نمی کنید توضیح د که محصول شما، چه نیازهایی را برطرف می کند چرا باید به شما اعتماد کنم؟ اعتبارات، تجارب نزدیکی در سه ماهه دوم بارداری و جوایزی را که دری کرده اید، نشان دهید مطمئن نیستم این محصول برای من مناسب باشد کامنت های کاربرانی که از محصول شما راضی بوده اند به اشتراک بگذارید گزینه های جایگزین ان تری وجود دارد بهای محصول یا خدمات خود را در مقایسه با رقبا شرح دهید و آن را اثبات کنید

یکی از راارهای مفید، این است که با یک نظرسنجی، میزان رضایت یا دلسردی بازدیدکنندگان را بسنجید و بازخورد واقعی آن ها را در لحظه، یعنی درست زمانی که از وب سایت شما دیدن می کنند؛ دری کنید اعتمادسازی فرض کنید زمانی که در خیابان راه می روید، شخص ناشناسی به صورت اتفاقی به شما پیشنهاد بدهد که یک را با قیمتی بسیار مناسب از او خریداری کنید شما میدانید که با خوبی روبرو هستید؛ بااین حال به احتمال زیاد نزدیکی در دوران بارداری این پیشنهاد را نمی پذیرید، زیرا به او اعتماد ندارید زیگ زیگلار می گوید م به چهار دلیل از شما خرید نمی کنند ۱ کافی ندارند ۲ به محصول شما نیاز ندارند ۳ عجله ای برای خرید ندارند ۴ به شما اعتماد ندارند شما نمی توانید سه دلیل اول را تغییر دهید، ولی می توانید اعتمادسازی کنید به گزارش لابراتوار دانشگاه استنفورد، اضافه کردن عناصر زیر به وب سایت، اعتماد مشتریان را افزایش می دهد ااناتی فراهم کنید که مشتریان به راحتی بتوانند صحت ادعای شما را بسنجند لینک استنادات، مقالاتی که در نشریات معتبر منتشر شده اند و همچنین منابع مرتبط را به اشتراک بگذارید حتی اگر مخاطبان به این لینک ها مراجعه نکنند، بازهم اعتبار خود را افزایش داده اید نشان دهید که یک تناسب اندام بعد از سزارین سازمان واقعی پشت وب سایت شما است ساده ترین راه این است که آدرس دفتر شرکت را ذکر کنید و عکس برخی از مدیران و سرپرستان را به فهرست هیئت مدیره، نشر د تخصص سازمان خود را در محتوا و سرویس هایی که ارائه می دهید، پررنگ کنید نشان د که افراد حرفه ای و مورد اعتمادی در تیم شما حضور دارند راه های ساده ای برای با شرکت پیش بینی کنید اعات باید روشن و کامل باشد شرکت، آدرس دفتر، ایمیل وب سایت خود را متناسب با که در آن کار می کنید، حرفه ای طراحی کنید محتوای وب سایت را مرتب به روزرسانی کنید؛ مخصوصاً صفحهاخبار یا وبلاگ شرکت را همیشه به روز نگه دارید برای محتوای تبلیغاتی، محدودیت قائل شوید هیچ کس دوست ندارد وقت خود را در وب سایتی بگذراند که از آگهی های تبلیغاتی میزان نرمال دفع پروتئین در ادرار و بنرهای آزاردهنده پرشده است

اگر مجبورید تبلیغات داشته باشید، محتوای حمایتی خودتان را به صورت واضح متمایز کنید از هر نوع خطایی بپرهیزید؛ مهم نیست که چقدر کوچک به نظر می رسد غلط املایی و لینک های مخدوش بیش از آنچه فکر می کنید اعتبار وب سایت شما را پایین می آورد به علاوه باید وب سایت را سریع و کارآمد نگه دارید روش های خرید را تسهیل کنید ااناتی فراهم کنید که معاملات و تجارت با شما را آسان می کنند کاربران نباید برای خرید، سردرگم شوند آیا یک فرد مسن، می تواند در عرض یکی دو دقیقه، از وب سایت شما خرید کند؟ در هر صفحه، مشتریان را به سمت عمل مورد نظر خود هدایت کنید راهنمای گام به گام خرید، مهم ترین لینک وب سایت شما است گزینه های متعددی پیش روی درمان دفع پروتئین در ادرار کاربران قرار ندهید طبق تئوری پارادوکس انتخاب ، هرچه مشتریان گزینه های قابل انتخاب بیشتری داشته باشند، احتمال اینکه هیچ خرید نکنند بیشتر است اگر محصولات متنوعی عرضه می کنید، فیلترهای مؤثرتری فراهم کنید مخاطبان بالقوه نباید وقت زیادی صرف پیدا کردن محصول مناسب کنند کاربران را مجبور نکنید برای اولین خرید خود، در سایت ثبت نام کنند به آن ها اجازه دهید اولین تجربهخود را به عنوان کاربر مهمان تست کنند در صورت اان خدمات ارسال رایگان را پیشنهاد کنید این گزینه در سراسر جهان محبوب ترین انگیزهخرید محسوب می شود ادعای خود را اثبات کنید همیشه شک و تردید م را مفروض بدانید و هر ادعا یا گزاره خود را با شاهد و مدرک اثبات کنید مدارکی که می توانید ارائه نزدیکی در سه ماهه اول بارداری دهید عبارت اند از تصدیق سایر مشتریان افرادی که با رضایت از محصولات شما استفاده می کنند، می توانند کیفیت و مندی آن ها را اثبات کنند بهترین گزینه، نظرات مشتریانی است که در وضعیتی پایین تر از سطح متوسط مخاطبان شما قرار دارند مطالعات موردی همهما اثربخشی مطالعات موردی را شاهد بوده ایم ویژگی های و عملکرد تک تک محصول یا خدمات خود را به صورت جداگانه، با جزئیات موردبررسی قرار دهید

نتایج آزمایش ها و مطالعات علمی به ک مراکز مطالعاتی یا آکادمیک، تحقیقات مناسبی ترتیب دهید و سپس از نتایج آن برای پشتیبانی از ایدهخود استفاده کنید بررسی شخص ثالث اگر یک مجله تجاری یا یک وبلاگ معتبر، محصول شما را درخشان یابی کرده است، به آن استناد کنید و لینک مطلب را در تفسیر آزمایش دفع پروتئین در بارداری یا مسمومیت بارداری دسترس مخاطبان قرار دهید ویدیوی محصول هیچ چیز مثل یک دموی وب، صحت ادعای شما را تأیید نمی کند از فیلم هایی استفاده کنید که کارکرد هپیشنهادی محصول شما را در عمل نشان می دهند عناصر انحرافی را حذف کنید شما می خواهید مخاطبان روی یک اقدام خاص متمرکز شوند، نه اینکه با حواشی وب سایت سرگ شوند آیا آیتم هایی در صفحهاول وب سایت شما وجود دارد که حواس مشتریان را منحرف کند؟ ورودی های بصری و گزینه های عملی، به احتمال بیشتری مشتریان را متمرکز نگه می دارد لینک ها و اعات غیرضروری را به حداقل برسانید تا نرخ تبدیل بالاتری کسب کنید به بیان ساده، همهجزئیات صفحات فرود و محصول، باید به نحوی مشتری را به خرید ترغیب کند منو را حذف یا کوچک کنید از ستون های فرعی و علائم دفع پروتئین در ادرار هدرهای بزرگ خلاص شوید عکس های بی اهمیت استوک را حذف کنید در صورت اان منوی ناوبری را از صفحهفرود کنار بگذارید دکمه صفحهمحصول، صفحههدف و صفحات آگهی شما، باید حاوی دکمه های کال تو اکشن مؤثری باشند به طورکلی یک دکمه، مخاطب را به مرحلهبعدی مورد نظر هدایت می کند معمولاً عباراتی نظیر نام نویسی فوری، اعات بیشتر یا خرید فوری، اسامی خوبی برای یک قوی و مؤثر هستند اما شما باید پیش از نام گذاری، عباراتی را مد نظر قرار دهید که به برند، سرویس یا محصول شما مرتبط هستند به علاوه، اگر می خواهید این ابزار واقعاً به نرخ تبدیل شما ک کند، باید نامی را انتخاب کنید که خواستهشما را صریح و روشن به مشتریان نشان دهد این عبارت باید بزرگ و خوانا باشد رنگ دکمه را دفع پروتئین در بارداری نیز متضاد با سایر اجزای صفحه انتخاب کنید خودتان را با رقبا مقایسه کنید تحقیقات نشان می دهد که عموم م پیش از خرید کردن، محصولات مختلف چندین برند را با یکدیگر مقایسه می کنند به ندرت اتفاق می د که کسی قبل از تحقیق و بررسی سایر رقبا، مستقیماً محصول شما را خریداری کند

به همین دلیل بهتر است خودتان پیش از مخاطبان، محصولات را نمونه های رقابتی شرکت های دیگر مقایسه کنید نکته اینجا است که اغلب م، بدون تعمق زیاد فقط قیمت و ویژگی های اصلی محصولات را مقایسه می کنند به عنوان مثال هنگام انتخاب یک میزبان وب، به فضای و پرداخت ماهیانه نگاه می کنند و این دست شما را به عنوان یک متخصص بازمی گذارد تا متوجه شوید باید چه چیزهایی را در اولویت قرار دهید ترجیحاً فاکتورهایی محدودیت هایی جهت نزدیکی در بارداری را که از مزیت بیشتری برخوردارند، پررنگ کنید و اگر قیمت محصول شما بالاتر از سایرین است، علت آن را توضیح دهید شیوهسنتی مقایسهمحصولات، درج مشخصات آن ها در یک جدول است ولی شما می توانید راه های بهتر و خلاقانه تری برای این کار پیدا کنید یکی دیگر از مزایای اضافه کردن صفحهمقایسهمحصول، این است که کاربران را از ترک وب سایت شما بازمی دارد اگر آن ها بتوانند چندین محصول را هم زمان کنار یکدیگر مشاهده کنند، چرا باید به وب سایت دیگری بروند؟ این امر همهبازدیدکنندگان اتفاقی را در وب سایت شما نگه نمی دارد، ولی مسلماً بخشی از آن ها را برنده خواهید شد کاهش ریسک هیچ و تراکنشی خالی از ریسک نیست و شما باید پیشنهاد یا ضمانت نامه ای ارائه کنید که این ریسک را تا پروتئین ادرار 24 ساعته در بارداری حد من کاهش دهد به عنوان مثال یک فست فود اعلام می کند که سفارش پیتزا را در عرض ۳۰ دقیقه تحویل می دهد و در غیر این صورت اصلاً ی دری نمی کند زمان تحویل، یکی از نگرانی های مشتریان است و این تضمین، ریسک را کاهش می دهد در حقیقت این فست فود اعلام می کند که نه تنها مشتریان را بازمی گرداند، بلکه به آن ها پاداش هم می دهد این روش قوی ترین نوع تضمین محسوب می شود و ضمانت جبران دارد شما نیز می توانید به ک تست /، بهترین راار کاهش ریسک را برای کسب وکار خود پیدا کنید نکتهپایانی اینکه اغلب برندها به حدی روی کمپین های یابی متمرکز می شوند که فراموش می کنند عملکرد تاکتیک های خود را بسنجند به یاد داشته باشید که معیارهای کلیدی یابی مانند نرخ کلیک، نرخ بازده، تعداد زمان شروع ورزش بعد از زایمان بازدید از صفحات و اثرگذاری ابزارها را یابی کنید هدف نهایی همهفعالیت های یابی، افزایش میزان فروش است و بهینه سازی نرخ تبدیل به شما ک می کند استراتژی مارکتینگ خود را با توجه به فاکتورهایی که عملکرد بهتری دارند، اصلاح کنید بیشتر بخوانید آموزش یابی ، بخش پنجم یابی درون‌گرا و برونگرا افزایش فروش ‌های در فصل اول ۲۰۱۸ و رشد شیائومی انتخاب انه میان یابی فشار و کشش حقایقی تلخ در مورد یابی ‌های اجتماعی میکروبرندها و روند پیشرفت آن‌ها در یابی ‌های اجتماعی


آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش سوم: بهینه سازی نرخ تبدیل