آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش دوم: استراتژی

قیمت میکرونیدلینگ صورت مقالهمرتبط آموزش یابی ، بخش اول ضرورت، ابزارها و تاکتیک ها طبق گزارش مؤسسهتحقیقاتی یابی اسمارت اینسایتس، ۴۶ درصد از برندها استراتژی خاصی برای خود تعریف نمی کنند و ۱۶ درصد از شرکت ها نیز های یابی خود را با سایر فعالیت های یابی، هماهنگ و یکپارچه سازی نکرده اند ولی اگر شما طرح حساب شده ای نداشته باشید، چه انتظاری از رشد و نوآوری شرکت دارید؟ چگونه مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ می خواهید خروجی تلاش هایتان را بسنجید و از گذشته ها درس بگیرید؟ شکی نیست که در دنیای مدرن کسب وکار، سهم عمده ای از استراتژی های یابی شما به مارکتینگ اختصاص پیدا می کند صرف نظر از اینکه کسب وکار آنلاینی را اداره می کنید یا یک شرکت خدماتی ، مشتریان امروزی بیشتر وقت خود را آنلاین سپری می کنند ما در اولین بخش آموزش یابی ، ابزارها و تکنیک های متداول این حوزه فیلم میکرونیدلینگ را معرفی کردیم در این مطلب، توضیح می دهیم که چگونه و طبق چه معیارهایی باید این ابزارها را کنار هم قرار دهیم تا یک استراتژی یابی چابک را تنظیم و اجرا کنیم استراتژی چیست؟ به طور خلاصه، استراتژی مجموعهاقدامات یابی آنلاین و غیر آنلاین است که به شما ک می کند اهداف نهایی خود را محقق کنید به عبارت دیگر یک استراتژی، عملیاتی رسیدن به اهداف چندگانهمطلوب شما خواص گلاب برای پوست حساس است به عنوان مثال، هدف شما این است که تولید لید وب سایت خود را نسبت به سال گذشته، ۲۵ درصد افزایش دهید استراتژی ه به مقیاس کسب وکار شما، من است چندین هدف و چندین بخش پویا را دنبال کند اما اگر به اصول پایه ای مارکتینگ تسلط کافی داشته باشید، می توانید همه های آنلاین خود را هماهنگ و هم جهت با یکدیگر توسعه دهید بیایید پیش از هر چیز، ببینیم یک کمپین یابی چیست مراقبت های بعد از میکرونیدلینگ و بعدازآن مراحل تنظیم استراتژی را مرور کنیم کمپین یابی بسیاری از یابان تفاوت چندانی بین کمپین و استراتژی یابی قائل نمی شوند اما همان طور که قبلاً اشاره کردیم، استراتژی مجموعه ای از اقداماتی است که شما را به یک هدف مشخص و تعریف شده می رساند از طرف دیگر، کمپین مارکتینگ، اقداماتی است که ساختار استراتژی شما را شکل می دهند به عنوان مثال شما می توانید کمپینی میکرونیدلینگ ابرو را برای به اشتراک گذاری تعدادی محتوای محبوب و کاربردی در راه اندازی کنید، تا از طریق این کانال به لیدهای بیشتری دست پیدا کنید این کمپین بخشی از استراتژی تولید لید شما است توجه کنید که اگر یک کمپین چندین سال ادامه پیدا کند، بازهم به یک استراتژی تبدیل نمی شود بلکه هنوز یک تاکتیک است که در کنار سایر کمپین ها، ساختمان استراتژی شما را شکل می دهد چگونه یک فواید عسل برای پوست و مو استراتژی جامع طراحی کنیم ۱- شخصیت خریداران را تعریف کنید مهم ترین پیش نیاز طراحی استراتژی یابی آنلاین یا آفلاین ، شناسایی مخاطبان است بهترین استراتژی های یابی بر اساس جزئیات شخصیت خریداران ساخته شده اند شما به ک نظرسنجی ها، مصاحبه ها و سایر روش های تحقیقی می توانید زوایای مختلف شخصیت مخاطبان را شناسایی کنید و ازاین بین، مشتریان ایده آل خود را تشخیص ماسک برای پوست چرب و جوش دار د مهم این است که داده های خود را از منابع معتبری تأمین کنید، زیرا فرضیه های نادرست، استراتژی یابی شما را به مسیری اشتباه هدایت می کند

بهترین جامعهتحقیقاتی، ترکیبی است از مشتریان ف، مشتریان بالقوه و افرادی که خارج از پایگاه دادهارتباطی شما قرار دارند ولی با مخاطبان هدف همسویی دارند اما شما برای تنظیم استراتژی یابی ، به چه اعاتی نیاز دارید؟ پاسخ این خواص عسل برای روشن کردن پوست سؤال به نوع شرکت یا و نوع محصول پرهزینه یا کم هزینه گی دارد برای شروع می توانید داده های زیرا را جمع آوری کنید اعات کمیتی یا دموگرافیک ۱- ان با استفاده از ابزارهای تجزیه وتحلیل وب مانند ، به راحتی متوجه می شوید که ترافیک وب سایت شما از کجا می آید ۲- سن مرتبط بودن و کاربرد اعات سن مخاطبان، به شما گی دارد من است در حوزه ای فعالیت کنید که سن مخاطبان هیچ تأثیری خواص عسل برای پوست های چرب و جوش دار در نتایج تحقیقات شما نداشته باشد بهترین راه برای جمع آوری این اعات، شناسایی روندهای موجود مشتریان بالقوه و پایگاه دادهمصرف کنندگان ف است ۳- عنوان شغلی این اعات بیشتر برای شرکت های کاربردی است و به طور ساده، از بررسی سوابق مشتریان به دست می آید اعات کیفی یا روانشناسی ۱- اهداف ازآنجاکه می دانید محصول و خدمات شما، پاسخگوی کدام نیاز مشتریان است، احتمالاً روش کار میکرونیدلینگ  ایدهخوبی از اهداف کاربران دارید بااین حال می توانید با مشتریان، فروشندگان داخلی و نمایندگی های پشتیبانی خدمات صحبت کنید و مفروضات دقیق تری ثبت کنید ۲- چالش ها بازهم با مشتریان، فروشندگان و نمایندگان خدمات مشتری بگیرید تا ایدهواضحی از مشکلاتی که مخاطبانتان عمدتاً با آن مواجه اند، به دست آورید ۳- سرگی ها و علایق درک علایق مخاطبان به شما ک می کند محتوای خواص عسل برای پوست های چرب و جوش دار تعاملی و مؤثرتری تولید کنید برای مثال اگر یک برند مد هستید، باید بدانید که آیا مخاطبان شما به موضوعات فیتنس علاقه مندند؟ ۴- اولویت ها کاربران و مشتریان بالقوهشما به چه مسائلی بیشتر اهمیت می دهند؟ برای مثال اگر یک شرکت را اداره می کنید، اینکه بدانید مشتریان خدمات پشتیبانی را به قیمت رقابتی اولویت می دهند، اعات بسیار مندی برای پیشرفت کار شما است ۲- شناسایی سفید کردن پوست صورت با استفاده از عسل اهداف یابی و ابزارهای موردنیاز اهداف یابی شما همیشه باید با اهداف اصلی شرکت هماهنگ باشند به عنوان مثال اگر هدف کسب وکار، ۲۰ درصد افزایش آنلاین است، شما به عنوان یاب باید تا پایان سال، تولید لید وب سایت را ۵۰ درصد افزایش دهید تا فروش موردنظر را به دست آورید مقالات مرتبط بهترین روش های یابی محتوا برای جذب مشتری چگونه عملکرد یابی محتوا را بسنجیم صرف خواص عسل برای چروک دور چشم نظر از اینکه چه هدفی را دنبال می کنید، باید بدانید که چگونه میزان پیشرفت خود را اندازه گیری کنید و مهم تر اینکه، باید بتوانید این کار را انجام دهید! یعنی ابزارهای مناسب را در اختیار داشته باشید یابی کارایی استراتژی ، به نوع کسب وکار و اهداف آن گی دارد اما این متریک های به شما ک می کنند در آینده استراتژی خود را اصلاح کنید اگر مشتری ن افزارهای یابی نظیر ماسک عسل و روغن نارگیل هستید، افزونه گزارش تمام اعات مربوط به یابی و فروش شما را یکجا نشان می دهد بنابراین به سرعت متوجه می شوید که کدام ابزارهایی خوب جواب داده اند و چه چیزهایی را باید تغییر دهید ۳- یابی دارایی ها و کانال های یابی ف زمانی که می خواهید کانال های یابی در دسترس را بررسی و گزینه های مطلوب را انتخاب کنید، بهتر است هدف نهایی خود را یادآوری کنید چهارچوب های رسانه انواع ماسک عسل و طریقه استفاده از آن ای شخصی، اکتسابی و ی به شما ک می کند ابزارها، دارایی ها و کانال هایرا که در حال حاضر استفاده می کنید، دسته بندی کنید ۱- رسانه های شخصی رسانه های شخصی، دارایی های نظیر وب سایت، پروفایل های اجتماعی، محتوای وبلاگ یا تصاویر و کانال هایی هستند که برند یا شرکت شما مالک آن ها است به عبارتی شما کنترل انحصاری این رسانه ها را در دست دارید و برای استفاده از آن ها ی خواص عسل برای پوست های خشک پرداخت نمی کنید، همان طور که در ازای دری اجازهاستفاده از آن ها را به دیگران نمی دهید

به علاوه محتوایی که خارج از وب سایت شرکت منتشر می شود مانند وبلاگی که در سایت های دیگر میزبانی می شود اما شما مالک آن هستید نیز در این گروه جای می گیرد ۲- رسانه های اکتسابی رسانه هایی که محتوای شما را بدون دری ، منتشر می کنند به عنوان مثال محتوایی که به عنوان پست مهمان میکرونیدلینگ خانگی در سایر وب سایت ها منتشر کرده اید، روابط عمومی آنلاین شما یا تجربه های کاربری که مشتریان شما به اشتراک گذاشته اند، همگی رسانه های اکتسابی را در اختیار شما قرار داده اند همچنین مطبوعاتی که به نام برند شما اشاره می کنند، نقد و بررسی های مثبت محصولات شما و افراد دیگری که محتوای شما را در وب سایت یا خود به اشتراک می گذارند، در این گروه قرار می گیرند ۳- رسانه هزینه میکرونیدلینگ های ی رسانه هایی که دری می کنند تا محتوای شما را منتشر و نظر مخاطبان را جلب کنند گزینه هایی نظیر ، پست های ی رسانه های اجتماعی، تبلیغات بومی مانند پست های پشتیبانی شده در وب سایت های دیگر و هر رسانه ای که برای حضور در آن مستقیماً هزینه می کنید، در این گروه قرار می گیرند حالا باید همه هایی را که مورداستفاده قرار می دهید، در یک صفحهگسترده طبقه بندی کنید تا ماسک شاداب کننده پوست تصویر واضحی از رسانه های شخصی، اکتسابی و ی داشته باشید من است استراتژی یابی شما، عناصری از هر سه کانال را باهم ترکیب کند تا در کنار یکدیگر، هدف یابی شما را برآورده کنند به عنوان مثال شما باهدف جذب مخاطبان بالقوه، یک قطعه محتوا را در وب سایت شرکت منتشر می کنید رسانهشخصی ازآنجاکه می خواهید دامنهلیدها را گسترش دهید، این محتوا را به شکلی طراحی می کنید که ماسک پاک کننده و ترمیم کننده منافذ پوست قابل اشتراک گذاری باشد یعنی دیگران محتوای شما را در نخستین صفحه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند درنتیجه صفحهفرود نیز ترافیک بیشتری به دست می آورد رسانهاکتسابی درنهایت نیز به منظور حمایت از موفقیت محتوا، آن را صفحهفیس بوک یا های اجتماعی دیگر شرکت پست می کنید و هزینه ای را پرداخت می کنید تا مخاطبان هدف بیشتری این محتوا را مشاهده کنند استفاده از این خواص گلاب برای پوست صورت سه رسانه، شبیه به مشارکت سه هم تیمی برای رسیدن به یک مقصد نهایی است البته شما مجبور نیستید لزوماً از هر سه گزینه استفاده کنید مثلاً من است هیچ نیازی به تبلیغات پرداختی نداشته باشید کافی است بهترین رااری که هدف شما را محقق می کند یابی کنید و کانال های متناسب با آن را به استراتژی شرکت اضافه کنید درواقع حالا متوجه می شوید که از چه هایی درست استفاده می کردید خواص گلاب برای آفتاب سوختگی و چه رسانه هایی قابل حذف شدن هستند ۴- بررسی و ریزی رسانه های شخصی قلب یابی ، رسانه های شخصی شما و محتوایی است که خلق می کنید هر پیامی که برند شما منتشر می کند، یک محتوا است اعاتی که در صفحه دربارهما به نمایش دی آید، توضیحات محصول، پست های وبلاگ، کتاب های الکترونیکی، اینفوگرافیک یا پست های رسانه های اجتماعی محتوا به شما ک می کند بازدیدکنندگان وب سایت خواص گلاب برای خشکی پوست را به لید و سپس مشتری واقعی تبدیل کنید

به همین دلیل مهم ترین بخش استراتژی مارکتینگ شما این است که تشخیص دهید از چه محتوایی استفاده کنید برای مثال اگر می خواهید نرخ بازدیدکنندگان را ۵۰ درصد نسبت به سال گذشته افزایش دهید، بعید است که محتوای صفحه دربارهما ، به استراتژی شما کی کند، اما شاید یک کتاب الکترونیکی رایگان و کاربردی، قدم مؤثری محسوب شود پروسه روش کار میکرونیدلینگ زیر به شما ک می کند محتوای شخصی موردنیاز برای رسیدن به اهدان را مشخص کنید محتوای ف را بررسی کنید فهرستی از محتوایی که پیش ازاین منتشر کرده اید تهیه کنید و آن ها را بر اساس میزان تأثیر و کارایی مرتب کنید برای مثال اگر هدف شما افزایش لید است، ببینید سال گذشته کدام مطالب لید بیشتری تولید کرده اند من است یک پست خاص وبلاگ، یک کتاب الکترونیکی، یا حتی یک صفحهخاص کاربردهای میکرونیدلینگ وب سایت شما بازده بیشتری داشته باشد نکتهمهم این است که تشخیص دهید چه محتوایی خوب جواب داده و آن را در ریزی محتوای آینده بگنجانید شکاف های محتوای ف را مشخص کنید بر اساس شخصیت خریداران، هرگونه شکافی را که در محتوای شما وجود دارد بیابید به عنوان مثال اگر یک مؤسسهآموزش ریاضی هستید و طی تحقیقات خود متوجه شده اید که یکی از بزرگ ترین چالش های مخاطبان، پیدا خواص عسل برای پوست های خشک کردن راه های جذاب مطالعه کردن است، درصورتی که تا محتوایی در این زمینه منتشر نکرده اید، مهم ترین اولویت شما فراهم کردن مطالب مرتبط خواهد بود از طرف دیگر اگر متوجه شدید که کتاب های الکترونیکی منتشر شده روی برخی صفحات، کارایی بیشتری نسبت به وبینارها داشته و نرخ تبدیل شما را بسیار بالابرده، من است تصمیم بگیرید به جای محتوای تصویری؛ یک کتاب الکترونیکی با نظر طب سنتی درباره عسل موضوع روش های عالی مطالعه منتشر کنید یک طرح تولید محتوا تنظیم کنید بر اساس داده ها و شکاف هایی که شناسایی کرده اید، یک طرح تولید محتوا توسعه دهید که مطالب موردنیاز برای دستیابی به هدف شرکت را پوشش دهد شما باید در طرح محتوا، این موارد را لحاظ کنید عنوان فت هدف کانال های ارائه چرا این طرح را تنظیم می کنید سطح اولویت اعات بودجه شامل منابع و هزینه های برون خواص عسل برای پوست سپاری محتوا و تولید محتوای داخلی ۵- طرح و بررسی رسانه های اکتسابی یابی رسانه های اکتسابی پیشین، به شما ک می کند ایده ای از نقطهتمرکز هدف ف خود به دست آورید بررسی کنید که بیشترین لیدها و ترافیک شما از کجا آمده اند و بر این مبنا منابع رسانه ای را لیست کنید ابزارهایی نظیر یا گزارش های منابع ن افزاری، اعات موردنیاز را در اختیار شما قرار می دهند من است متوجه ماسک مرطوب‌کننده شوید مقاله ای که در یک دیگر منتشر کرده اید، ترافیک بسیاری زیادی به سایت شما منتقل کرده و نرخ تبدیل شما را بالابرده است یا متوجه شوید کاربران محتوای شما را بیشتر در لینکدین به اشتراک گذاشته اند مهم این است که بر پایهداده های گذشته، ایده و تصویری از های واسطه ای که به اهداف شما ک می کنند به دست آورید بااین حال اگر گزینهجدیدی هم پیش روی شما است، صرفاً به مضرات گلاب برای پوست صورت این دلیل که تا آن را بررسی نکرده اید و داده های ثبت شده ای از آن در اختیار ندارید، نباید از آن چشم پوشی کنید ۶- طرح و بررسی رسانه های ی این پروسه هم تقریباً مشابه با مراحل قبلی است شما باید اعات عملکرد رسانه های غیر رایگانی را که پیش ازاین مورد استفاده قرار داده اید بررسی کنید و کاراترین ها را بیابید برای مثال اگر زیادی برای هزینه کرده اید و نتایج مورد خرید دستگاه میکرونیدلینگ انتظار را کسب نکرده اید، بهتر است رویکرد خود را اصلاح کنید و روی پلتف دیگری که سودآوری بیشتری دارد متمرکز شوید در پایان این فرایند، باید ایدهروشنی از پلتف هایی که می خواهید در شما باقی بمانند و هایی که باید حذف شوند، داشته باشید

جمع بندی و تنظیم استراتژی تا این مرحله، تحقیقات و ریزی های ضروری را انجام داده اید و دیدگاه جامعی از عناصری که می خواهید در میکرونیدلینگ برای جای جوش استراتژی مارکتینگ شما لحاظ شوند، به دست آورده اید پروفایل واضحی از مشخصات خریداران یک یا چند هدف خاص یابی فهرست رسانه های شخصی، اکتسابی و ی ف بررسی و یابی عملکرد رسانه های فوق یک طرح تولید محتوای مطلوب حالا بابد با ترکیب همهاین عناصر، یک استراتژی یکپارچه ایجاد کنیم دوباره به تعریف استراتژی یابی برگردیم مجموعهاقداماتی که در قالب یابی آنلاین، به محقق روش کار میکرونیدلینگ  شدن اهداف شما ک می کنند با توجه به تحقیقاتی که انجام داده اید و عناصری که در دست دارید، می توانید مجموعهاقدامات موردنیاز را مستند کنید سعی کنید نقشهمسیر یابی خود را تا حد من ساده و یکپارچه تنظیم کنید از طرف دیگر شما باید استراتژی مارکتینگ خود را برای یک دورهطولانی مدت معمولاً ۱۲ ماه نیز ریزی کنید و تاریخ و ترتیب اقدامات آتی را مشخص کنید برای مثال خواص عسل برای پوست - 34 ماسک طبیعی با ترکیب عسل ماه فروردین یک وبلاگ راه اندازی می کنید و به طور مداوم، هفته ای یک بار آن را به روزرسانی می کنید ماه اد یک کتاب الکترونیکی رایگان جدید با پروموشن ی عرضه می کنید ماه اد های ارتقای محتوای تولیدی خود را اجرا می کنید ماه شهریور با تمرکز روی رسانه های اکتسابی، ترافیک وب سایت را افزایش می دهید یکی دیگر از مزایای این جدول زمانی، بهبود روابط با شرکا و کانال خواص گلاب برای پوست چرب های توزیع است، زیرا خواسته ها و اهداف شما واضح و شفاف بیان می شود به یاد داشته باشید که سند استراتژی شما، منحصر به شرکت شما است و هرگز نمی توان یک استراتژی را به کسب وکارهای دیگر توصیه کرد اگر علاقه مندید با ابزارهای یابی آشنایی بیشتری پیدا کنید، هفته های آینده نیز با ما باشید بیشتر بخوانید آموزش یابی ، بخش پنجم یابی گلاب برای پوست چرب درون‌گرا و برونگرا آموزش یابی ، بخش سوم بهینه سازی نرخ تبدیل آموزش یابی ، بخش اول ضرورت، ابزارها و تاکتیک‌ها آینده یابی محتوا چگونه است مزیت مطالعه‌ متون چی نسبت به متون در یک پژوهش جدید


آموزش بازاریابی دیجیتال، بخش دوم: استراتژی